top s1 compass 2Alkalmazandó módszerekMinősítés ECQA okleveles szakértőkkel

 
 
 

Elégedettség - célkitűzés

 

Lényeges Kockázat

Kockázati Tényezők

Válaszok

Alkalmazási Gyakorlatok

Ügyfél-elégedetlenségből származó veszteség

A követelmények nem megfelelően kerülnek megállapításra

Az ügyfél igényeket és elvárásokat kielégítő követelmények meghatározásra és karbantartásra kerülnek

A szervezet gyakorlatokat alkalmaz az ügyfél igényeinek és elvárásainak megfelelő részletes és pontos követelmények kidolgozására, és arra, hogy az üzleti működés életciklusa alatt ezen követelmények kezelése megtörténjen.

Az üzleti kapcsolattartás kezelése nem megfelelő

Eredményes üzleti kapcsolattartás

A szervezet gyakorlatokat alkalmaz a terméket vagy szolgáltatást nyújtó és igénybe vevő felek közötti kölcsönösen kielégítő kapcsolattartás kialakítására és fenntartására, az ügyfél üzleti szándékainak megértésével.

A leszállított termék vagy a nyújtott szolgáltatás nem megfelelő

Az üzleti működés a megállapított szolgáltatási szint követelményeinek teljesítésével támogatja az ügyfeleket

A szervezet gyakorlatokat alkalmaz annak érdekében, hogy a termék vagy szolgáltatás működése a megállapított szolgáltatási szint követelményeinek teljesítésével támogassa az ügyfeleket, illetve a felhasználókat.

Ld. Kielégítő Működés irányítási alapelv alkalmazása

 

Együttműködő partnerünk:

Képernyőfotó 2016-08-04 - 15.39.07

Szakmai támogatók:

Go to top