Lényeges Kockázat |
Kockázati Tényezők |
Válaszok |
Alkalmazási Gyakorlatok |
Ügyfél-elégedetlenségből származó veszteség |
A követelmények nem megfelelően kerülnek megállapításra |
Az ügyfél igényeket és elvárásokat kielégítő követelmények meghatározásra és karbantartásra kerülnek |
A szervezet gyakorlatokat alkalmaz az ügyfél igényeinek és elvárásainak megfelelő részletes és pontos követelmények kidolgozására, és arra, hogy az üzleti működés életciklusa alatt ezen követelmények kezelése megtörténjen. |
Az üzleti kapcsolattartás kezelése nem megfelelő |
Eredményes üzleti kapcsolattartás |
A szervezet gyakorlatokat alkalmaz a terméket vagy szolgáltatást nyújtó és igénybe vevő felek közötti kölcsönösen kielégítő kapcsolattartás kialakítására és fenntartására, az ügyfél üzleti szándékainak megértésével. |
|
A leszállított termék vagy a nyújtott szolgáltatás nem megfelelő |
Az üzleti működés a megállapított szolgáltatási szint követelményeinek teljesítésével támogatja az ügyfeleket |
A szervezet gyakorlatokat alkalmaz annak érdekében, hogy a termék vagy szolgáltatás működése a megállapított szolgáltatási szint követelményeinek teljesítésével támogassa az ügyfeleket, illetve a felhasználókat. |
Ld. Kielégítő Működés irányítási alapelv alkalmazása